sobota, 15 grudnia 2012

Pierwszy post ;D

Cześć ;D

To mój pierwszy post na tym blogu. Mam nadzieję, że wytrwale będę go prowadzić. Może zacznę od czegoś o sobie. 
Mam na imię Dominika, mam 15 lat. Jeździć konno zaczęłam  mniej więcej 5 lat temu, właściwie to przez przypadek. Mam za sobą kilka obozów jeździeckich, które stopniowo utwierdzały mnie w przekonaniu, że jazda konna jest najpiękniejszą rzeczą na świecie. 
 Teraz mam swoją  klacz Szulkę. Jest starsza ode mnie o kilka miesięcy, ma 176 cm w kłębie, jej maść jest siwa, chociaż ja wolę mówić, że ma maść straciatella ;D.
 Mamy za sobą kilka wspólnych startów w zawodach. Jak na razie klasa LL i L, ale mam ambicje na więcej i z tego co zauważyłam, to Szulka też. Klacz kiedyś skakała klasę N, a zapalenie do skoków zostało jej w sercu.

Na tym blogu będę umieszczać informacje i zdjecia, czasami filmiki o moich i Szulki postępach oraz o rzeczach, które mnie ciekawią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz