czwartek, 20 grudnia 2012

Święta, święta... ;)

Postanowiłam sama uszyć nauszniki w kształcie uszu renifera dla mojej klaczy. Jestem w trakcie szycia. Jak na razie nie jest źle. Myślałam, że będzie gorzej ;)
Znalazłam stary polar biały i czerwony.
Wycięłam z białego polaru 4 rogi i  z szyłam ze sobą je ze sobą w parach. Aby ładnie na uszach sterczały wypchałam te rogi materiałami, które zostały mi po ich wycięciu.
Z czerwonego polaru wycięłam dosyć duże koło. Wycięłam w nim dwie dziury, do których doszyłam już wcześniej zrobione białe rogi.
Tak mają wyglądać nauszniki:

źródło: http://animalia.pl/produkt,25712,550,horze-czapka-renifera-dla-konia.html

Jak by było mi mało postanowiłam zrobić jeszcze owijki do kompletu. Tu już mi wyszło gorzej.
Wycięłam dwa paski z białego polaru dosyć szerokie i dwa z czerwonego troszkę węższe.
Na biały pasek naszyłam czerwony. Niestety trochę krzywo.  Może druga owijka wyjdzie mi prosto. Ale nie ma co się martwić, jeśli koń będzie w ruchu to i tak nie będzie widać, czy obie owijki są równe i dokładne, czy nie. Na już zszyte ze sobą paski naszywamy rzep.
Tak mają wyglądać owijki:

żródło: http://www.kangoo.pl/szukaj/Equi+owijki+sandwich

Jak już skończę dodam zdjęcia z końcowym wynikiem mojej pracy. Zachęcam do robienia taki prezencików, na prawdę fajna zabawa ;D

1 komentarz: