czwartek, 22 sierpnia 2013

Pławienie się z czterokopytnym. ;)


Przebywanie w wodzie z koniem to świetna zabawa zarówno dla jeźdźca jak i konia. Partnerzy muszą sobie ufać inaczej może się to skończyć nieprzyjemnie. Najważniejsze jest to, aby dowiedzieć się czy jest bezpiecznie. Do wody wchodzimy koniem na mocnym kontakcie i w  łydkach. Jeśli koń nie chce wchodzić do wody nie należy go zmuszać. Pochodzić z nim chwile i stopniowo przybliżać się do wody.
Kąpiel z koniem to świetna zabawa. Pupil często wierzga przednimi nogami i chlapie wodą na wszystkie strony.  Wiele koni chętnie zamacza pysk w wodzie.

Wczoraj razem z Szulką kąpałyśmy się w rzece. Na początku Szulek bała się wejść. Ale po kilku próbach weszła bez problemu. Potem s
łyszałam już tylko mruczenie ;)

Szulka przez ponad dwa miesiące kulała mi na prawą, przednią nogę. Nikt nie wiedział dlaczego kuleje. Nawet weterynarz po tym jak zawiozłam Szulką do kliniki nie stwierdził przez co Szulka kuleje. Wybawieniem po raz kolejny były buty, o których pisałam wcześniej. Teraz na szczęście Szulianna jest zdrowa i pełna energii, po dość długiej przerwie, którą trzeba przyzwoicie wykorzystać.

Podzielcie się swoimi przeżyciami z końmi w wodzie :)


4 komentarze:

  1. piękny koń ;* Podoba mi się twój blog, ciekawie piszesz :P
    +obserwuję i liczę na rewanżyk ^^

    Carolllines.blogspot.com

    U mnie ZAWSZE:
    KOM=KOM
    OBS=OBS

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koń *.*
    Zawsze chciałam mieć własnego i uczyć się jeździć
    Obserwuję
    Zapraszam
    anamarafashion.blogspot.com/
    link do swojego bloga zostaw w zakładce Spam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koń !!
    Chciałabym takiego <33
    Podoba mi się jak piszesz tak lekko ^^
    Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny konik!!!
    będę odwiedzać twojego bloga :)
    zapraszam do mnie :)
    http://lotkacudswiatakoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń